Bolderman Excursiereizen

+31 318 580 958

Bolderman Excursiereizen en el mapa

Comentarios

Gerrie M (30.10.2016 19:02)
Als je vaak naar buitenland gaat onder de 50 jaar bent, kun je het best deze organisatie overslaan. Tenzij frustraties tekort komt.

We zitten op dit moment in BEEK (bij Arnhem) te wachten op bus naar onze woonplaats.

Op heen weg zetten ze meerdere bussen in die iedereen (ongeacht bestemming) eerst naar een verzamelplek BEEK (bij Arnhem) zal brengen. Na 3 kwartier stap je dan in een andere bus die je naar eindbestemming zal brengen. De busreis worden door andere bedrijven uitgevoerd. In ons geval firma Kupers, op bus en chauffeur is niets op te merken. Van Beek naar Berlijn waren er 3 stops 2x van +/-30 minuten 1x 45 minuten. Op terugweg idem dito.

Hotel was overigens niet in Berlijn, maar 20 kilometer van Berlijn-MITTE.

Aangezien je 's avonds laat aankomt op een plek waar 's avonds geen openbaar vervoer is naar Berlijn, verspil je gewoon tijd.

Waar wij ons aan irriteren is het feit dat vanaf woonplaats, na een aantal stops niet meteen naar Berlijn is gereden, maar we eerst 45 minuten in Beek hebben moeten zitten. Op de terug weg idem dito, ja je hebt optie om buffet (tegen betaling te nuttigen) echter als je vanaf 08:15 in Berlijn bent opgestapt heb je geen zin om rond 17:00 in beek nog een kleine 2 uurtjes te wachten voordat je naar huis gebracht zult worden.

Ik raad je aan indien je reis met Bolderman ondanks bovenstaande zult overwegen, gewoon met je auto naar Beek te rijden (genoeg parkeer plaats.) zodat je nog 2 uur van je leven aan niets zit te verspelen.

Normaal rijd je in 6 uur met je eigen auto (vanaf Amsterdam) naar Berlijn, in dit geval stapten we 5:15 en kwamen we 18:00 aan.

Op terugweg vertrokken we op 08:15 en kwamen we in Beek om 17:15 aan. Hier kun je (tegen betaling) een "afscheid" diner nuttigen, terwijl de overige bussen binnen komen. Dus op terugweg bijna 2 uur wachten. Ik schat dat we rond 21:30 pas in onze woonplaats zijn en dan kun je geen andere conclusie dat van 4 dagen "Berlijn" er netto maar 2 dagen over is gebleven.

Verder een compliment naar chauffeur, die wel de moeite heeft genomen om 's ochtends iedereen aan te bieden mee te rijden van hotel naar Alexanders Platz (Berlijn centrum) en 's avonds voor wie dat wilde aanbood om mee terug te rijden.

Eigenlijk zou Bolderman onze chauffeur (Otto van firma Kupers) een bonus moeten geven, want zonder zijn inzet en pragmatische handelen (en op zijn tijd zeer grappige insteek) was het een grotere ramp geweest.
anne van nes (25.05.2016 13:27)
Rondreis Klassiek Andalusie,2 mei 2016.
Allereerst alle complimenten aan onze chauffeur en reisleider Johan!!!
Wat een geweldige begeleider.Ten eerste voelden wij ons absoluut veilig bij hem in de bus.Maar hij wist zoveel van allerlei gebieden in Frankrijk,en van Spanje.Vroeger vond ik geschiedenisles helemaal niks,maar zoals Johan het vertelde werd het interessant,hij wist van koningen en van oorlogen en wist zo onze reis meerwaarde te geven!
Heel jammer was dat wij veel regen kregen,maar daar kon Johan niets aan doen! Het was een vol en druk programma maar mede door Johan zéér de moeite waard.
Volgend jaar wil ik graag naar Italie,en hopelijk treffen wij Johan weer!
Anne (met vriendin)
Iwonna van Halteren (08.01.2016 11:24)
Op 10 december vertrok ik op een 4-daagse reis naar Dresden en Leipzig. Nog net voor de Duitse grens kreeg ik een slecht nieuws uit Polen. Mijn moeder had een hartstilstand gehad, maar ze leefde nog wel. Ik moest dus zo snel mogelijk daar zien te komen. De eigenaar van de Firma Bolderman, Cor, alsmede de buschauffeur hebben alles aan gedaan om mij daarbij te helpen. Fantastisch! Ik kon overstappen op een andere bus van deze firma welke naar Berlijn ging waarvandaan ik verder kon afreizen. Dankzij deze actie kon ik mijn moeder nog levend aantreffen en met haar spreken. Hartelijk dank hiervoor. Mijn moeder is op 16 december overleden, maar de mooie herinneringen (onder andere deze onvergetelijke actie) blijven voor altijd. Iwonna
Talitha Meurs (29.12.2015 18:18)
In juli ben ik met mijn partner naar Tirol Nauders geweest. Wij hebben enorm genoten van de mooie excursies en de mooie natuur. In het hotel waar wij verbleven was het allemaal goed geregeld, vriendelijk personeel en erg behulpzaam. De kamers waren allemaal prima in orde. De chauffeur bracht ons naar de mooiste plekken en kon veel vertellen over de omgeving. Belastingvrij winkelen, een wijnproeverij en nog een dagje naar Italië.
Richard Borsboom (21.07.2015 18:31)
Net terug van een achtdaagse reis naar Zwitserland. Chauffeur en bus en overnachtingsadres waren dik in orde. Ook de uitstapjes met de drie treinen waren prima. Echter..... het hotel in Saas Grund ( Hotel Azalea) was helaas een volkomen mislukking. Zelden zo'n verschrikkelijk hotel meegemaakt. Kamers waren heel klein en mijn bed was slechts 70 cm breed. Diverse malen eruit gevallen!! De badkamer en het toilet waren zo klein, dat als je op het toilet zat je half met je benen in de slaapkamer zat. Stopcontacten hingen los uit de muur, de T.V. had slechts 3 kanalen. En zo kan ik nog een tijd doorgaan. ( Ik heb er foto's van gemaakt )Het eten was een verschrikking. Zo slecht! Dit hotel heeft een face-lift/renovatie nodig. Bolderman schrijft in zijn brochure dat het een comfortabel hotel is. Niets is minder waar!! Het is Bolderman onwaardig en ik raad iedereen aan dit hotel te meiden. Mijn 48 mede passagiers waren het met deze kritiek volkomen eens. Kortom...zoek een ander hotel op Bolderman!!!